Vlastní subbrand
Vytvořit mladistvou identitu, která dává smysl v rámci veřejné instituce.
Kdo se nechce ztratit v kulturních odlišnostech
Místo, kde si různé kultury rozumí, respektují se a vzájemně se rozvíjí. Youth Clubu velí mládí.
Vlastní subbrand
Vytvořit mladistvou identitu, která dává smysl v rámci veřejné instituce.
Funkční prvky v zázemí
Podílet se na vzniku komunitního prostoru v souladu s vizuální identitou.
Mísení kultur
Zajistit, aby byla identita otevřená a její prvky univerzálně aplikovatelné.
Za ta léta, co se známe, se Centrum pro cizince JMK neustále posouvá a roste. Není tak velkým překvapením, že v rámci něj nově vznikl Youth Club. Tento prostor pro mládež od 14 let je otevřený, inkluzivní a inspirativní. V přátelském prostředí podpořeném vlastní identitou se mohou mladí lidé ze všech koutů světa setkávat, sdílet své zkušenosti, společně se rozvíjet a bavit.
Koncept vizuální identity jsme postavili na variabilitě a hravosti, aby si v ní každý mohl najít něco svého, stejně jako v samotném Youth Clubu. Logotyp má měkký, dynamický tvar a vychází z něj i podoba symbolu jakožto prvního písmena z názvu.
Písmo Coolvetica pro nadpisy i běžný text má v kontrastu k logu ostřejší hrany, zatímco font TT Nooks pro číselné údaje kombinuje jak hrany ostré, tak zaoblené. Důležité v tomto případě je, že písmo zvládá různé jazykové mutace.
propojení s mateřskou organizací
symbolu z loga
hravých a mladistvých
které rozhýbou brand
Ze zvolené barevnosti sálá energie. Výrazné barvy kombinujeme s jemnějšími tóny, které umožňují práci s emocemi i kontextem. Modrá barva odkazuje k mateřskému Centru, stejně jako typické logo panáčka, tentokrát ale v barvě i stylu Youth Clubu. Aplikace v podobě příspěvků na sociální sítě doplňují hravé grafické prvky, kterých jsme vytvořili opravdu hromadu. Od barevných ilustrací, ve kterých předměty komunikace či zábavy mladé generace ožívají v hravé humorné postavičky, přes jednodušší barevné ilustrace a ikony, až po barevné hvězdy a množství skvrn v různých tvarech.
Mimo šablony na sociální sítě, jakožto hlavní komunikační kanály Youth Clubu, jsme vytvořili například šablony pro letáky. Ty už si zaměstnanci Centra hravě doplňují sami. Po boku architektonického studia jsme se pak podíleli na návrhu i realizaci zázemí klubu. Do komunitního prostoru, který v rámci svého provozu plní několik funkcí, jsme pomocí 3D tisku propsali logo centra. Na zeď jsme podle návrhu studia nainstalovali symbol Y, který pomocí led pásku svítí jako neonový nápis, praktické dvojvěšáčky, ale také černou nástěnku ve tvaru jednoho z grafických prvků.
Youth Club má dnes svou vizuální identitu, která podporuje pocit bezpečí, sounáležitosti a zároveň zábavy. Taky teď máš chuť být mladým cizincem?
Na tomhle jsme dřeli jako koně. Pojďme si posvítit na projekty, které si naši péči vyzkoušely na vlastní kůži.
Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.