Kdo se nechce ztratit v kulturních odlišnostech

najde se v Youth Clubu

Cíl projektu:

Bezpečný prostor pro mladé cizince

Místo, kde si různé kultury rozumí, respektují se a vzájemně se rozvíjí. Youth Clubu velí mládí.

01

Vlastní subbrand

Vytvořit mladistvou identitu, která dává smysl v rámci veřejné instituce.

02

Funkční prvky v zázemí

Podílet se na vzniku komunitního prostoru v souladu s vizuální identitou.

03

Mísení kultur

Zajistit, aby byla identita otevřená a její prvky univerzálně aplikovatelné.

Místo, které spojuje i rozvíjí

Za ta léta, co se známe, se Centrum pro cizince JMK neustále posouvá a roste. Není tak velkým překvapením, že v rámci něj nově vznikl Youth Club. Tento prostor pro mládež od 14 let je otevřený, inkluzivní a inspirativní. V přátelském prostředí podpořeném vlastní identitou se mohou mladí lidé ze všech koutů světa setkávat, sdílet své zkušenosti, společně se rozvíjet a bavit.  

Hravá tvář Youth Clubu

Koncept vizuální identity jsme postavili na variabilitě a hravosti, aby si v ní každý mohl najít něco svého, stejně jako v samotném Youth Clubu. Logotyp má měkký, dynamický tvar a vychází z něj i podoba symbolu jakožto prvního písmena z názvu. 

Písmo Coolvetica pro nadpisy i běžný text má v kontrastu k logu ostřejší hrany, zatímco font TT Nooks pro číselné údaje kombinuje jak hrany ostré, tak zaoblené. Důležité v tomto případě je, že písmo zvládá různé jazykové mutace.

0 prvky

propojení s mateřskou organizací

0 podoby

symbolu z loga

0 barev

hravých a mladistvých

0 grafických prvků

které rozhýbou brand

Když se identita nebojí být zábavná

Ze zvolené barevnosti sálá energie. Výrazné barvy kombinujeme s jemnějšími tóny, které umožňují práci s emocemi i kontextem. Modrá barva odkazuje k mateřskému Centru, stejně jako typické logo panáčka, tentokrát ale v barvě i stylu Youth Clubu. Aplikace v podobě příspěvků na sociální sítě doplňují hravé grafické prvky, kterých jsme vytvořili opravdu hromadu. Od barevných ilustrací, ve kterých předměty komunikace či zábavy mladé generace ožívají v hravé humorné postavičky, přes jednodušší barevné ilustrace a ikony, až po barevné hvězdy a množství skvrn v různých tvarech. 



Design, co se nezastaví na obrazovce

Mimo šablony na sociální sítě, jakožto hlavní komunikační kanály Youth Clubu, jsme vytvořili například šablony pro letáky. Ty už si zaměstnanci Centra hravě doplňují sami. Po boku architektonického studia jsme se pak podíleli na návrhu i realizaci zázemí klubu. Do komunitního prostoru, který v rámci svého provozu plní několik funkcí, jsme pomocí 3D tisku propsali logo centra. Na zeď jsme podle návrhu studia nainstalovali symbol Y, který pomocí led pásku svítí jako neonový nápis, praktické dvojvěšáčky, ale také černou nástěnku ve tvaru jednoho z grafických prvků. 



Youth Club má dnes svou vizuální identitu, která podporuje pocit bezpečí, sounáležitosti a zároveň zábavy. Taky teď máš chuť být mladým cizincem?

Kontakt

Nahlodali jsme vás?

Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.

Napište nám