Nová tvář značky
Vystavět kompletní vizuální identitu, která vystihne specifického ducha společnosti.
S TechSoftem přichází čerstvý proud inovací
Ve spolupráci s Justmighty.
Nová tvář značky
Vystavět kompletní vizuální identitu, která vystihne specifického ducha společnosti.
Variabilní symbol
Vytvořit symbol, který doplní logotyp a umožní tvorbu elementu i dalších vzorů.
Facelift webu
Převést původní strukturu webu do nové vizuální identity.
Společnost Techsoft dodává firmám specializovaný software pro virtuální prototypování. Naší rolí bylo pro tuto společnost postavit vizuální identitu, která jejich práci srozumitelně a důvěryhodně reprezentuje navenek. Než se pustíme do návrhu, vždy si dáme práci s tím, abychom klienta opravdu pochopili, i když jde o oblast, která není naším denním chlebem. Co neznáme, nastudujeme. Co nechápeme, si necháme vysvětlit. A až když víme, co značka dělá a kam míří, začneme tvořit.
Společnosti Techsoft jsme vystavěli kompletní vizuální identitu. Logotyp se zvýrazněným pismenem “S” odkazuje k jádru její činnosti, tedy k softwaru a simulaci. Jeho specifická podoba ztělesňuje proudění jako silný segment firmy i proud inovací, které přináší. Symbol písmene je možné využít i samostatně.
Z jeho podoby pak vychází základní element, který brand multifunkčně doplňuje, ať už jako opakující se vzor na větší ploše nebo při aplikacích identity. Skvěle ozvláštní i práci s fotografií, kterou je možné vložit přímo do něj. Jeho variace vytváří nespočet možností využití.
S logotypem, symbolem i elementem se váže nastavená barevnost. Zelená barva, která vychází z myšlenky inovace, brand osvěžuje, působí ekologicky a v oboru vyniká mezi převládající modrou barvou. I doplňkové barvy mluví vlastním jazykem – modrá evokuje přesnost, oranžová náleží softwaru Ansys a fialová dodává lifestylový tón.
s nespočtem variací
v duchu identity
6 doplňkových
Vizuální identita perfektně funguje na větších plochách v kancelářích či na veletrzích, ale i v malých formátech, například na vizitkách. Na oboustranné vizitce vytváří použití kontrastních barev dynamický výsledek. Razítko se symbolem, hlavičkový papír s firemními údaji a mailový podpis s kombinací několika prvků identitu skvěle doplňují. Výrazný černý lom, který odděluje text a fotografii pak zaujme na sociálních sítích, roll-upech, v prezentacích, ale i na posterech a online bannerech. Jako dárky pro partnery dobře poslouží víno či pivo s aplikovanou identitou v jemné minimalistické podobě.
Fungujícímu webu společnosti jsme udělali facelift. Stávající strukturu jsme ponechali a převedli ji do vizuální identity za využití nastavených fontů, barev, ikon a bannerů.
Na tomhle jsme dřeli jako koně. Pojďme si posvítit na projekty, které si naši péči vyzkoušely na vlastní kůži.
Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.