Jednotný vizuál
Vytvořit nové grafické prvky a refreshovat i sjednotit styl všech doposud používaných.
Podívejte se našima očima na výrobce
Tahle značka měla jasný původ i poselství, potřebovala už jen precizní péči grafického studia.
Jednotný vizuál
Vytvořit nové grafické prvky a refreshovat i sjednotit styl všech doposud používaných.
Symbol, který přesně odráží značku
Zapracovat do symbolu kombinaci významů tak, aby byl výstižný a jednoduchý zároveň.
Komplexní balíček aplikací
Navrhnout vše potřebné pro prezentaci i prodej produktů, od příspěvků na sítě po děkovnou kartičku.
Looa nejsou jen šperky další značky, která se líbí. Zakládá si na tom, že i zdánlivě nepodstatné drobnosti mají svůj význam. Proto ho do svých šperků rafinovaně vkládá. Čerpá z originálních příběhů i přání zákazníků.
K tomu, aby se zákazníci při výběru či vymýšlení šperků neztratili, dopomůže mimo jiné jednotná vizuální identita značky. Stejně jako Looa, i my jsme mistři detailu, a tak jsme její identitu podrobně propracovali.
Samotný základní stavební kámen značky, tedy nové logo, dal zabrat všem zúčastněným. Finální podoba loga zahrnuje jednoduchý, čistý název, doplněný o text v psacím stylu, nebo zjemněný symbolem. Symbol v sobě snoubí tvar náramku, srdce, písmena “o” a nekonečna, které jsou pro brand typické.
Osm symbolů, které jsme navrhli, vychází z již existující kolekce šperků vytvořené samotnou majitelkou.
Symboly jsme vizuálně zpracovali tak, aby plnily hned několik funkcí, objevují se na obalech, mohou sloužit k odlišení kategorií na webu a v propagačních materiálech.
Ikony pro jednotlivé typy produktů jsme navrhli vzdušné a geometricky jednoduché. Jejich lineární kresba vždy vystihuje podstatu kategorie šperků.
který všechno spojuje
rozděluje typy produktů
pro šperky i jejich kategorie
s využitím jednotného stylu
Rozšířili jsme také barevnou paletu o pastelové tóny, které se odvíjí od původní červené barvy. Doplňkové barvy jsou pak tlumenější v odstínech béžové, červené a šedé.
V nově nastavené typografii jsme jako hlavní font vybrali Scotch – stylový patkový font, který příjemně sedí k zaměření značky. Je výrazný a dobře čitelný, zatímco jeho řez Italic Bold něžně vystihuje půvab ručně vyráběných šperků.
Grafické prvky jsou ukryté i ve zdánlivě nedůležitých detailech, figurujících někdy doslova v pozadí. Pozadí pod produkty nebo na sociální sítě si v případě této značky hraje se světlem a stínem, kdy dochází k modelování tvrdým i měkkým stínováním.
Základ dalších grafických prvků tvoří podoba nekonečna a dvou písmen “o”, které se dále násobí a prolínají. Obrazce používáme jako grafický vzor například na balící papír. V některých případech na ně jako třešinku na dortu přidáváme symboly kuliček a uzlíků, tolik typických pro značku.
A jak všechny grafické prvky v online i offline aplikacích hravě kombinovat? To značce na příkladech kampaně či dárkových balení ukazuje brandbook. Pomůže při práci s texturou, určuje celkovou charakteristiku a jednotlivé styly produktových fotografií.
U této zakázky brandbook opravdu praská ve švech, a tak v něm najdeme vizitky, samolepky, krabičky na šperky, certifikát kvality, děkovnou kartičku, skládací harmoniku, hadřík či účtenku v obalu… Až po výstavní stolek nebo třeba potisk na výlohu obchodu, který je řešen tak, aby nenarušil průhled do obchodu, nesl patřičné sdělení a zakryl nežádoucí části průhledů.
Nos svůj příběh
Na tomhle jsme dřeli jako koně. Pojďme si posvítit na projekty, které si naši péči vyzkoušely na vlastní kůži.
Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.