Podívejte se našima očima na výrobce

šperků plných příběhů

Cíl projektu:

Ať Looa září jako šperk

Tahle značka měla jasný původ i poselství, potřebovala už jen precizní péči grafického studia.

01

Jednotný vizuál

Vytvořit nové grafické prvky a refreshovat i sjednotit styl všech doposud používaných.

02

Symbol, který přesně odráží značku

Zapracovat do symbolu kombinaci významů tak, aby byl výstižný a jednoduchý zároveň.

03

Komplexní balíček aplikací

Navrhnout vše potřebné pro prezentaci i prodej produktů, od příspěvků na sítě po děkovnou kartičku.

Každý detail má svůj důvod

Looa nejsou jen šperky další značky, která se líbí. Zakládá si na tom, že i zdánlivě nepodstatné drobnosti mají svůj význam. Proto ho do svých šperků rafinovaně vkládá. Čerpá z  originálních příběhů i přání zákazníků. 

K tomu, aby se zákazníci při výběru či vymýšlení šperků neztratili, dopomůže mimo jiné jednotná vizuální identita značky. Stejně jako Looa, i my jsme mistři detailu, a tak jsme její identitu podrobně propracovali.



Jeden symbol s téměř nekonečnem významů

Samotný základní stavební kámen značky, tedy nové logo, dal zabrat všem zúčastněným. Finální podoba loga zahrnuje jednoduchý, čistý název, doplněný o text v psacím stylu, nebo  zjemněný symbolem. Symbol v sobě snoubí tvar náramku, srdce, písmena “o” a nekonečna, které jsou pro brand typické. 

Osm symbolů, které jsme navrhli, vychází z již existující kolekce šperků vytvořené samotnou majitelkou.

 Symboly jsme vizuálně zpracovali tak, aby plnily hned několik funkcí, objevují se na obalech, mohou sloužit k odlišení kategorií na webu a v propagačních materiálech.

Ikony pro jednotlivé typy produktů jsme navrhli vzdušné a geometricky jednoduché. Jejich lineární kresba vždy vystihuje podstatu kategorie šperků.



0 symbol

který všechno spojuje

0 ikon

rozděluje typy produktů

0 symbolů

pro šperky i jejich kategorie

0 aplikací

s využitím jednotného stylu

Na barvách i písmu záleží víc, než by se mohlo zdát

Rozšířili jsme také barevnou paletu o pastelové tóny, které se odvíjí od původní červené barvy. Doplňkové barvy jsou pak tlumenější v odstínech béžové, červené a šedé. 

V nově nastavené typografii jsme jako hlavní font vybrali Scotch – stylový patkový font, který příjemně sedí k zaměření značky. Je výrazný a dobře čitelný, zatímco jeho řez Italic Bold něžně vystihuje půvab ručně vyráběných šperků.




Grafika, co pracuje v pozadí - ale mluví naplno

Grafické prvky jsou ukryté i ve zdánlivě nedůležitých detailech, figurujících někdy doslova v pozadí. Pozadí pod produkty nebo na sociální sítě si v případě této značky hraje se světlem a stínem, kdy dochází k modelování tvrdým i měkkým stínováním. 

Základ dalších grafických prvků tvoří podoba nekonečna a dvou písmen “o”, které se dále násobí a prolínají. Obrazce používáme jako grafický vzor například na balící papír. V některých případech na ně jako třešinku na dortu přidáváme symboly kuliček a uzlíků, tolik typických pro značku.



Brandbook jako příručka i katalog aplikací

A jak všechny grafické prvky v online i offline aplikacích hravě kombinovat? To značce na příkladech kampaně či dárkových balení ukazuje brandbook. Pomůže při práci s texturou, určuje celkovou charakteristiku a jednotlivé styly produktových fotografií. 

U této zakázky brandbook opravdu praská ve švech, a tak v něm najdeme vizitky, samolepky, krabičky na šperky, certifikát kvality, děkovnou kartičku, skládací harmoniku, hadřík či účtenku v obalu… Až po výstavní stolek nebo třeba potisk na výlohu obchodu, který je řešen tak, aby nenarušil průhled do obchodu, nesl patřičné sdělení a zakryl nežádoucí části průhledů. 

Nos svůj příběh

Kontakt

Nahlodali jsme vás?

Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.

Napište nám