Vize brandu
Nastavit ji tak, aby reflektovala duši značky a její směřování.
Vizuální identita i šperky
Ruční práci s prodejem v malém měřítku nechybí osobitost ani jedinečnost. Propsat je do ucelené identity je mise, která nás baví.
Vize brandu
Nastavit ji tak, aby reflektovala duši značky a její směřování.
Osobitost značky
Propsat do nově stvořené značky osobitost výroby šperků ruční prací.
Šperky hrají prim
Nezastínit, ale naopak podtrhnout vizuální identitou krásu šperků.
Kombinace kvalitních drátků z nerezové či chirurgické oceli, minerálů a velké dávky šikovnosti dala vzniknout šperkům s jedinečným osobním kouzlem. Každý kousek vzniká v rytmu ruční práce a s důrazem na detail. Jak sama Eva uvádí, šperky nejsou dokonalé a každý z nich je jiný. Právě tato autenticita dělá ruční výrobu jedinečnou a přináší osvěžení do dnešního na oko perfektního světa. Vizuální styl, který jsme navrhli, nemá ambici konkurovat kráse šperků, ale naopak jejich kvalitu a rukopis autorky dokonale podtrhuje.
Vizuální identita značky Jewel je jemná a ženská, stejně jako samotné šperky. Kruhová zakončení písmen spolu s tečkou u logotypu připomínají základní stavební kameny šperků – korálky.
K práci s drátem pak odkazuje ostré seřezání písmen “J” a “L”, které kontrastuje s jemným zakončením písmen “e”. Vždyť právě jemné pohyby prstů doprovází celý proces výroby.
v odstínech prvních šperků
ukryté v symbolice loga
pro různá použití
jako základ pro drobnou značku
Název značky jsme pro účely vytvoření symbolu zkrátili o první a poslední písmeno. V prostém “ewe” se totiž ukrývá podpis zakladatelky Evy. Kruhový lem kolem něj vytváří claim nebo taky duplikovaný text z loga, vždy rozdělené tečkami. Stejně jako logo získal i symbol barevnou variantu v tlumených odstínech tmavé fialové a jemné pudrové růžové. Tyto základní barvy značky našly inspiraci v prvních vytvořených špercích a jejich korálcích. Neutrální šedá a béžová pak jako doplňkové barvy nechávají šperk zářit.
Dvě varianty karet na usazení šperků se liší v barvě i umístění loga, jehož díky tomu nebudou šperky překrývat. Jemná a jednoduchá děkovná kartička zaujme úpravou slova “děkuji” ve stylu loga. Samolepka i razítko pak obsahují kruhový symbol, který se vyjímá na pozadí základních barev. Součástí identity je konečně i styl fotografií produktů, které by měly pracovat se světlým a tmavým pozadím i barevně sladěnými kamenními podklady.
Design jako šperk
Na tomhle jsme dřeli jako koně. Pojďme si posvítit na projekty, které si naši péči vyzkoušely na vlastní kůži.
Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.