Vizuální identita i šperky

vytvořené s péčí

Cíl projektu:

Výroba pod nápaditou značkou

Ruční práci s prodejem v malém měřítku nechybí osobitost ani jedinečnost. Propsat je do ucelené identity je mise, která nás baví.

01

Vize brandu

Nastavit ji tak, aby reflektovala duši značky a její směřování.

02

Osobitost značky

Propsat do nově stvořené značky osobitost výroby šperků ruční prací.

03

Šperky hrají prim

Nezastínit, ale naopak podtrhnout vizuální identitou krásu šperků.

Drátky, minerály a talent

Kombinace kvalitních drátků z nerezové či chirurgické oceli, minerálů a velké dávky šikovnosti dala vzniknout šperkům s jedinečným osobním kouzlem. Každý kousek vzniká v rytmu ruční práce a s důrazem na detail. Jak sama Eva uvádí, šperky nejsou dokonalé a každý z nich je jiný. Právě tato autenticita dělá ruční výrobu jedinečnou a přináší osvěžení do dnešního na oko perfektního světa. Vizuální styl, který jsme navrhli, nemá ambici konkurovat kráse šperků, ale naopak jejich kvalitu a rukopis autorky dokonale podtrhuje.

Logotyp složený z významů

Vizuální identita značky Jewel je jemná a ženská, stejně jako samotné šperky. Kruhová zakončení písmen spolu s tečkou u logotypu připomínají základní stavební kameny šperků – korálky. 

K práci s drátem pak odkazuje ostré seřezání písmen “J” a “L”, které kontrastuje s jemným zakončením písmen “e”. Vždyť právě jemné pohyby prstů doprovází celý proces výroby.

0 základní barvy

v odstínech prvních šperků

0 prvky ruční práce

ukryté v symbolice loga

0 varianty loga

pro různá použití

0 aplikací

jako základ pro drobnou značku

Eva jako základ všeho

Název značky jsme pro účely vytvoření symbolu zkrátili o první a poslední písmeno. V prostém “ewe” se totiž ukrývá podpis zakladatelky Evy. Kruhový lem kolem něj vytváří claim nebo taky duplikovaný text z loga, vždy rozdělené tečkami. Stejně jako logo získal i symbol barevnou variantu v tlumených odstínech tmavé fialové a jemné pudrové růžové. Tyto základní barvy značky našly inspiraci v prvních vytvořených špercích a jejich korálcích. Neutrální šedá a béžová pak jako doplňkové barvy nechávají šperk zářit.

Doplňky, které tvoří značku

Dvě varianty karet na usazení šperků se liší v barvě i umístění loga, jehož díky tomu nebudou šperky překrývat. Jemná a jednoduchá děkovná kartička zaujme úpravou slova “děkuji” ve stylu loga. Samolepka i razítko pak obsahují kruhový symbol, který se vyjímá na pozadí základních barev. Součástí identity je konečně i styl fotografií produktů, které by měly pracovat se světlým a tmavým pozadím i barevně sladěnými kamenními podklady.

Design jako šperk

Kontakt

Nahlodali jsme vás?

Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.

Napište nám