Naše kreativita nezná hranic ani jazykových bariér

Za hradbami sa začína tvoj príbeh, Skalica

Cíl projektu:

Město, které jde s dobou

Pravým Skaličanem nemůže být každý. Každý ale může toužit po tom prozkoumat město s neotřelou vizuální identitou.

01

Šťavnatá vizuální identita

Vytvořit svěží mladou identitu, která stojí na pevných historických pilířích.

02

Dynamické logo

Otisknout do loga vše důležité, co Skalici tvoří, v moderní podobě.

03

Nadupané aplikace

Navrhnout plakáty a další aplikace pro každodenní chod města i k vyjádření sounáležitosti občanů.

Skalica zraje do nové vizuální éry

Město se rozhodlo, že po 19 letech uzrál čas na nové logo i celou vizuální identitu. Očekávalo, že v rámci soutěže objeví originální návrh, který splní jeho podmínky i představy. Měl vystihovat nejen jedinečnou polohu města, ale také jeho bohatou historii, tradice, turistický potenciál i osobitý charakter. Vyhrnuli jsme si rukávy a jeden takový návrh vytvořili.

Pravým Skaličanom je len ten, kto tu žije najmenej po tri generácie, býva vo vnútri hradieb a má svoj vlastný vinohrad

Tato ikonická věta v sobě nese hlavní myšlenky návrhu symbolu v logu města. Tři kruhy v něm reprezentují nejen zmíněné tři generace. Díky rozmístění kruhů v duchu trojúhelníkového tvaru skalického náměstí odkazuje logo i k vinné révě a tradici vinohradnictví.

 Tím se po generace pěstovaný skalický rubín otiskl jako jmění vinoucí se zpod hradeb i do nového loga Skalice. Symbol doplňuje název města jako rovnocenný prvek, nebo menší doplněk symbolu. 

Hradby mají pré

Symbol hradeb z loga dopomáhá k jednotnosti komunikace města vůči svým obyvatelům, ale i turistům. Své využití najde při označování nejrůznějších činností a organizací města. Namísto kruhů vkládáme pod hradby symboly typické pro konkrétní oblast – knihy, hasičskou hadici nebo hokejky s pukem. Hokejový symbol pak spolu s dalšími prvky identity přenášíme i do aplikace fanouškovské šály. Variabilitu hradeb dokazuje i jejich použití v piktogramech informačního značení, se kterými vytváří jednoduchý a přehledný celek.

0 kruhy

symbolizující generace, náměstí i víno

0 silueta hradeb

pro nespočet užití

0 symbol

ukrývá mnoho významů

0 tvary

pro práci s fotografií

Identita, která ožívá na plakátech

Barevná paleta respektuje základní skalické barvy – bílou, červenou a zelenou – ve vizuálně přitažlivých odstínech. Světlý odstín dokonale kontrastuje s tmavší variantou barvy, což umožňuje jejich společné použití v online prostoru i na plakátech. Ty obsahují mimo logo i hravé symboly hradeb a vinné révy. Roztažením generačních kruhů a hradeb vzniká tvar vhodný také pro výřezy s fotografiemi. V kombinaci s jednoduchým textem dosahujeme srozumitelného sdělení pro všechny generace. 

Město v každodenním životě nezůstává jen u papíru

Z nové vizuální identity vychází návrh vizitky pro zaměstnance, facebookové stránky města, nebo také reklamního trička. Tričko na sobě nese příklady kreativních a hravých variací symbolu. Pod hradbami se může ukrývat nejen láska k městu, ale také podoba Dušana Samo Jurkoviče, který zanechal v kultuře města nezapomenutelnou stopu. Zejména v parném létě pak najdou využití další aplikace, jako je nerezová láhev na vodu, osuška, plechovka s vinnou limonádou či obal na mobil.

 





Zase jsme si potvrdili, že co soutěž, to nová zkušenost. Tentokrát se zrušením po prvním kole. Věříme, že příště se Skalica dostane dál a po 19 letech oblékne nový jednotný vizuální styl. 



Kontakt

Nahlodali jsme vás?

Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.

Napište nám