Šťavnatá vizuální identita
Vytvořit svěží mladou identitu, která stojí na pevných historických pilířích.
Naše kreativita nezná hranic ani jazykových bariér
Pravým Skaličanem nemůže být každý. Každý ale může toužit po tom prozkoumat město s neotřelou vizuální identitou.
Šťavnatá vizuální identita
Vytvořit svěží mladou identitu, která stojí na pevných historických pilířích.
Dynamické logo
Otisknout do loga vše důležité, co Skalici tvoří, v moderní podobě.
Nadupané aplikace
Navrhnout plakáty a další aplikace pro každodenní chod města i k vyjádření sounáležitosti občanů.
Město se rozhodlo, že po 19 letech uzrál čas na nové logo i celou vizuální identitu. Očekávalo, že v rámci soutěže objeví originální návrh, který splní jeho podmínky i představy. Měl vystihovat nejen jedinečnou polohu města, ale také jeho bohatou historii, tradice, turistický potenciál i osobitý charakter. Vyhrnuli jsme si rukávy a jeden takový návrh vytvořili.
Tato ikonická věta v sobě nese hlavní myšlenky návrhu symbolu v logu města. Tři kruhy v něm reprezentují nejen zmíněné tři generace. Díky rozmístění kruhů v duchu trojúhelníkového tvaru skalického náměstí odkazuje logo i k vinné révě a tradici vinohradnictví.
Tím se po generace pěstovaný skalický rubín otiskl jako jmění vinoucí se zpod hradeb i do nového loga Skalice. Symbol doplňuje název města jako rovnocenný prvek, nebo menší doplněk symbolu.
Symbol hradeb z loga dopomáhá k jednotnosti komunikace města vůči svým obyvatelům, ale i turistům. Své využití najde při označování nejrůznějších činností a organizací města. Namísto kruhů vkládáme pod hradby symboly typické pro konkrétní oblast – knihy, hasičskou hadici nebo hokejky s pukem. Hokejový symbol pak spolu s dalšími prvky identity přenášíme i do aplikace fanouškovské šály. Variabilitu hradeb dokazuje i jejich použití v piktogramech informačního značení, se kterými vytváří jednoduchý a přehledný celek.
symbolizující generace, náměstí i víno
pro nespočet užití
ukrývá mnoho významů
pro práci s fotografií
Barevná paleta respektuje základní skalické barvy – bílou, červenou a zelenou – ve vizuálně přitažlivých odstínech. Světlý odstín dokonale kontrastuje s tmavší variantou barvy, což umožňuje jejich společné použití v online prostoru i na plakátech. Ty obsahují mimo logo i hravé symboly hradeb a vinné révy. Roztažením generačních kruhů a hradeb vzniká tvar vhodný také pro výřezy s fotografiemi. V kombinaci s jednoduchým textem dosahujeme srozumitelného sdělení pro všechny generace.
Z nové vizuální identity vychází návrh vizitky pro zaměstnance, facebookové stránky města, nebo také reklamního trička. Tričko na sobě nese příklady kreativních a hravých variací symbolu. Pod hradbami se může ukrývat nejen láska k městu, ale také podoba Dušana Samo Jurkoviče, který zanechal v kultuře města nezapomenutelnou stopu. Zejména v parném létě pak najdou využití další aplikace, jako je nerezová láhev na vodu, osuška, plechovka s vinnou limonádou či obal na mobil.
Zase jsme si potvrdili, že co soutěž, to nová zkušenost. Tentokrát se zrušením po prvním kole. Věříme, že příště se Skalica dostane dál a po 19 letech oblékne nový jednotný vizuální styl.
Na tomhle jsme dřeli jako koně. Pojďme si posvítit na projekty, které si naši péči vyzkoušely na vlastní kůži.
Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.