Nechte se s námi okouzlit

mikroregionem, co máš šmrnc

Cíl projektu:

Spojit obce Rožnovska v jedné identitě

Soutěže mají jasně daná pravidla a nedávají prostor diskuzím. Toho jsme se nezalekli a vrhli jsme se do práce. 

01

Jednotná moderní identita

Zpřehlednit komunikaci mikroregionu a posílit hrdost občanů.

02

Konzistentní vystupování

Zajistit jednotnost prezentace a používání identity v rámci území 9 měst.

03

Podznačka letního kina

Navrhnout logo a plakáty s praktickými detaily pro místní mobilní kino.

Nový kabát pro Rožnovsko

Původní vizuální identita Mikroregionu Rožnovsko postrádala manuál k používání a byla roztříštěná. Mikroregion hledal novou identitu dobrovolného svazku obcí, která by sjednotila různé podoby grafické prezentace Rožnovska a usnadnila komunikaci nejen směrem ke členským obcím, ale i k občanům či turistům. Mimo to měla posílit hrdost občanů i pocit sounáležitosti k území. Mikroregion se chtěl prezentovat moderně, jednoduše a srozumitelně. Identitu měly doplnit logo a plakáty pro místní mobilní kino, Valašský letňák.

Logo, které vypráví příběh regionu

Při naší práci jsme se soustředili na to, aby logo čistě a jednoduše zobrazovalo povahu tohoto regionu. Do minimalistického obrázku jsme vepsali symbol vodních vln, který odkazuje k řekám, místnímu biotopu nebo koupalištím. Nad nimi se tyčí ladná linie, typická pro kopce i hory, po které se dostanete na Radhošť, Karlův kopec nebo k Jurkovičově rozhledně. 

Symboly dvou střech propojují moderní život v nížinách s historickými stavbami ukrytými v kopcích. A život, to je hlavně láska, která obyvatele spojuje. Jednoduchým otočením proměníme střechy v srdce. Stejná srdce nalezneme ve zkrácených variantách loga. Devět srdcí symbolizuje devět obcí a měst spojených v soudržnosti kruhu.

Rožnovsko na tričku, v ruce i v kapse

U písma jsme vsadili jednoduchost a barvy zvolili v odstínech zelené a žluté. Navrhované potisky na trička vychází z loga. Zatímco v případě pánské varianty se potisk rozprostírá na větší ploše, u dámské je decentnější a se svým umístěním na levé horní straně důmyslně rozvíjí symboliku srdce.

Ještě hravější naladění v sobě nese design znovupoužitelných kelímků, opět v brandových barvách. Barevnost postrádají kelímky s čistě bílým potiskem, což vyvažuje lemování v duchu symboliky z loga v jejich spodní části. Nezapomněli jsme ani na teplé nápoje, pro které je vhodnější kelímek s víčkem a hravým, barevným potiskem. Logo na něm doplňují symboly kruhu, střechově-srdcového lemování nebo lemování s vlnovkou.  Při toulkách přírodou možná upřednostníme decentnější zelený plecháček. Nakonec jsme v souladu se zadáním vytvořili návrh minimalistických, praktických vizitek, perfektně zapadajících do vizuální identity.



Když film spojuje a logo to říká za něj

Logo Valašského letňáku vás nenechá na pochybách o tom, co tvoří základy takového kina. Není to jen filmová kamera, ale také pospolitost lidí, které tento druh kultury spojuje. Plakáty na letní kino svou žluto černou barevností rozlišují, zda se jedná o film přístupný, nebo s určitými omezeními. Podrobnější symbolika se pak díky své bílé barvě v množství informací neztratí. 

0 mikroregion

k životu i turistice

0 loga

pro mikroregion a letní kino

0 regionů

jako šipky lemující logo

0 vlnky

symbolizují vodní plochu

Konkurence byla silná a porota to jistě neměla lehké. Navíc, naladit se na potřeby klienta, kterého znáte jen ze zadání, je vždy výzva. Ale právě ty nás posouvají dál. Dobře víme, že případná prohra je jen malá zastávka na cestě za úspěchem.



Někdy vítězství, jindy zkušenost.

Kontakt

Nahlodali jsme vás?

Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.

Napište nám