95 % masa, 100 % pozornosti

Louie štěká stylově

Cíl projektu:

Zviditelnit značku a podpořit prodeje

Konzervy plné masa a přírodních složek? Teď je vyčmuchá i ten nejmlsnější čumák.
01

Nepřehlédnutelná značka

Dostat značku do hledáčku na internetu, silnicích i veletrzích.

02

Zvýraznění dosavadní identity

Podtrhnout atraktivitu kvalitního produktu s vlastní grafikou.

03

Variabilní grafika

Navrhnout vizuální řešení pro pohyb v offline i online.

95% masa, 100% péče

Louie, to jsou konzervy pro psy s kompletním přírodním krmivem, které obsahuje 95% masa. Vyrábí je kousek od Brna a na celém procesu výroby si dávají záležet. Najdete u nich nepřeberné množství druhů masa s různými příchutěmi. Svou vizuální identitu už mají, my jsme se měli postarat o offline i online kampaň.

Design až na plech

Pracovali jsme s dodaným produktovým portfoliem i logomanuálem, který určil podobu loga, písma i barevnosti. Ústředním motivem naší kampaně se stali fialoví psi, výrazní, hraví a nepřehlédnutelní. Své zastoupení našla malá, střední i velká plemena. Fialoví však nejsou jen psi, ale také samotná dodávka. Tržné linie na jejím povrchu odhalují palety plné konzerv. a některých místech s trháním plechu pomáhá samotný fialový pes, protože ke krmivu Louie se chce dostat každý.

0 fialová barva

jako ústřední motiv kampaně

0 druhy aut

dostaly “obleček”

0 psi

jako zástupci velikostí

0 trhy

na které jsme uvedli online kampaň

Fialová kampaň nejen na silnicích

Mimo základní motiv jsme do vzhledu dodávky zakomponovali ty nejdůležitější informace. Každý se tak rychle dozví, jaký je procentuální obsah masa v konzervách, že jde od výrobce rovnou do misky a že je krmivo kompletní. Snadnou dohledatelnost výrobce zaručí nejen výrazné logo, ale i uvedená internetová adresa. Finální podobu jsme společně s klientem vyladili ze 4 původních návrhů. A ačkoliv jsme primárně uvažovali o dodávce, schválený návrh má vlastní úpravu i pro polepy na osobní auto, nebo taky plachtu nákladního automobilu. 

Online kampaň má vlastní podobu pro tři trhy – jeden český a dva zahraniční. Fialová barva tak strhne zákazníky nejen v Česku, ale i na Slovensku a v Německu.

Kampaň, která překročila hranice a neztratila styl

Kontakt

Nahlodali jsme vás?

Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.

Napište nám