Odlišení značky
Pomocí vizuální identity zajistit, aby se značka v branži neztratila.
Ať jsi měšťan nebo vesničan
Fastfood a noblesa můžou zdánlivě působit jako protiklady. Zdání ale přestane klamat, když si je vezmeme do parády a uděláme z nich dokonalou kombinaci.
Odlišení značky
Pomocí vizuální identity zajistit, aby se značka v branži neztratila.
Skryté poselství
Zakomponovat do loga prvky, které vypráví příběh značky beze slov.
Praktické aplikace
Dát obalovým materiálům podobu, která bude ladit s nově nastaveným brandem.
Doba si žádá, abychom byli nakrmeni rychle, ale my se nechceme ochudit o požitek na úrovni. Není se tak čemu divit, že food trucky zažívají zlatou éru. Leckdo by se mohl v jejich množství začít ztrácet. O to, aby bylo jasné, kdo je kdo, se postará silná vizuální identita s nezaměnitelnými výraznými prvky. A zatímco ve středověku označovalo slovo burgher privilegovaného měšťana, dnes sráží chuť burgerů téhle značky buržoazii na kolena.
Sofistikovanou úpravou dvou písmen názvu v jednoduché bezpatkové typografii jsme do něj zařadili dva výrazné symboly středověku. Zatímco z “U” se stává erb, “E” je prapor, na kterém může vlát symbol burgeru. Ač se to u základního loga nezdá, i písmeno “H” nám má mezi řádky co říct.
Jeho do šířky roztažená podoba vychází z barokního zdobení fasád, dá se ale vložit i do bulky jako maso. Doplňková loga si s těmito prvky hrají v několika různých kombinacích.
se mění v symboly
rozsvítí černobílou kombinaci
podtrhne aplikace i vzhled dodávky
se prolínají v brandu
U loga hra nekončí. Díky jedné z ilustrací už vám musí být nad slunce jasné, jaké zdobení fasád máme na mysli. Středověký kočár ukazuje, jak by mohl vypadat foodtruck své doby a čtyři minimalistické ikony jasně vypočítávají základní sortiment. Všechny tyto prvky jsou složeny z jednoduchých tvarů a upravené podoby písmen U, H a E. Nejvíce jim sluší výrazná červená barva, neztratí se ale ani v kontrastní černobílé. Tyto barvy v rámci brandu doplňuje moderní odstín modré a žlutooranžové.
Vrátíme se ještě k písmenu H, jehož potenciál využíváme i u vzorů. Do šířky natažené písmeno se při prohnutí stává skvělým základním stavebním kamenem a my si tak můžeme hrát dál. Vzory, které spojením takto pozměněných písmen vzniknou, odkazují obět k barokní zdobnosti. Uplatnění najdou nejen na polepu dodávky, ale třeba v jednoduchých lákavých příspěvcích na sociální sítě. V jiných verzích příspěvků kombinujeme starý obraz s fotografií jídla a hravým textem. Tato technika se skvěle vyjímá i na plakátech.
Nakonec jsme navrhli podobu obalů a zástěry pro zaměstnance za použití loga, ikon a vzorů. A jak se může značka dál vyvíjet skrz subbrand? To naznačují etikety na pivní lahve.
Na tomhle jsme dřeli jako koně. Pojďme si posvítit na projekty, které si naši péči vyzkoušely na vlastní kůži.
Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.