Ať jsi měšťan nebo vesničan

tenhle foodtruck nepřehlédneš

Cíl projektu:

Nóbl jídlo pro všechny

Fastfood a noblesa můžou zdánlivě působit jako protiklady. Zdání ale přestane klamat, když si je vezmeme do parády a uděláme z nich dokonalou kombinaci.

01

Odlišení značky

Pomocí vizuální identity zajistit, aby se značka v branži neztratila.

02

Skryté poselství

Zakomponovat do loga prvky, které vypráví příběh značky beze slov.

03

Praktické aplikace

Dát obalovým materiálům podobu, která bude ladit s nově nastaveným brandem.

Burgher, král ulice!

Doba si žádá, abychom byli nakrmeni rychle, ale my se nechceme ochudit o požitek na úrovni. Není se tak čemu divit, že food trucky zažívají zlatou éru. Leckdo by se mohl v jejich množství začít ztrácet. O to, aby bylo jasné, kdo je kdo, se postará silná vizuální identita s nezaměnitelnými výraznými prvky. A zatímco ve středověku označovalo slovo burgher privilegovaného měšťana, dnes sráží chuť burgerů téhle značky buržoazii na kolena.



Vytasili jsme symboliku

Sofistikovanou úpravou dvou písmen názvu v jednoduché bezpatkové typografii jsme do něj zařadili dva výrazné symboly středověku. Zatímco z “U” se stává erb, “E” je prapor, na kterém může vlát symbol burgeru. Ač se to u základního loga nezdá, i písmeno “H” nám má mezi řádky co říct. 

Jeho do šířky roztažená podoba vychází z barokního zdobení fasád, dá se ale vložit i do bulky jako maso. Doplňková loga si s těmito prvky hrají v několika různých kombinacích.

0 písmena

se mění v symboly

0 barvy

rozsvítí černobílou kombinaci

0 vzorů

podtrhne aplikace i vzhled dodávky

0 časové roviny

se prolínají v brandu

Středověký kočár nebo novodobý foodtruck?

U loga hra nekončí. Díky jedné z ilustrací už vám musí být nad slunce jasné, jaké zdobení fasád máme na mysli. Středověký kočár ukazuje, jak by mohl vypadat foodtruck své doby a čtyři minimalistické ikony jasně vypočítávají základní sortiment. Všechny tyto prvky jsou složeny z jednoduchých tvarů a upravené podoby písmen U, H a E. Nejvíce jim sluší výrazná červená barva, neztratí se ale ani v kontrastní černobílé. Tyto barvy v rámci brandu doplňuje moderní odstín modré a žlutooranžové.



Kreativní cesta od písmena ke vzoru

Vrátíme se ještě k písmenu H, jehož potenciál využíváme i u vzorů. Do šířky natažené písmeno se při prohnutí stává skvělým základním stavebním kamenem a my si tak můžeme hrát dál. Vzory, které spojením takto pozměněných písmen vzniknou, odkazují obět k barokní zdobnosti. Uplatnění najdou nejen na polepu dodávky, ale třeba v jednoduchých lákavých příspěvcích na sociální sítě. V jiných verzích příspěvků kombinujeme starý obraz s fotografií jídla a hravým textem. Tato technika se skvěle vyjímá i na plakátech.

S identitou nejdál dojedeš

Nakonec jsme navrhli podobu obalů a zástěry pro zaměstnance za použití loga, ikon a vzorů. A jak se může značka dál vyvíjet skrz subbrand? To naznačují etikety na pivní lahve.

Kontakt

Nahlodali jsme vás?

Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.

Napište nám