
Kreativa ušitá v idiomu
Pojďme se podívat na výsledky naší pečlivé práce, které svým designem okouzlí na první pohled.

Praha-Kolovraty, městská část mnoha tváří
Poznali jsme místo, na kterém se historie prolíná s každodenním životem. Kde se příroda a komunita vázejmně obohacují. Kolovratům jsme dali jednotný styl a jistotu, že i malá městská část může mluvit silným vizuálním hlasem.
víceSkalica je pjekné mjesto
Město, které oplývá bohatou historií i slibnou budoucností. Město s pevnými kamennými základy a ještě pevnějšími vztahy. Město, jehož kouzlo spočívá v lokalpatriotismu, vlastní řeči, tradicích i pohostinnosti.
víceTvořivost číhá za každým rohem
Michelle Losekoot ji dokáže probudit i v tom největším dogmatikovi. Aby taky ne, když má k ruce prezentaci i tiskové materiály, které hravostí a nápaditostí přímo srší.
víceStará láska nerezaví, ale kvete
Za roky spolupráce vykvetlo Centrum pro cizince z menšího poupátka, které se řídilo brandmanuálem kraje, do vlastní samostatné identity. Pomáháme mu neztratit se ve vlastním brandu a cizincům v českém prostředí.
víceÚnor bílý pole sílí, nebo taky čajová výzva od Lerosu
Na pranostiky asi odborníci úplně nebudeme, naproti tomu design máme v malíčku. Kdo tvrdí, že bez alkoholu není zábava, ještě neviděl Leros čajový kalendář pro suchý únor. Na téhle cestě za zdravím nebudete sami.
víceZakousli jsme se do kampaně s Louie
Konzervy Louie s přírodním masem žádný pes jen tak nepřehlédne. O stejný efekt jsme se postarali u aut, které je převáží. Nedočkaví mazlíčci si na nich cestu k pochoutce najdou sami.
víceYouth Club, prostor pro mladé cizince
S Centrem pro cizince Jihomoravského kraje to táhneme už nějaký ten pátek. Není tedy divu, že jsme dostali do péče i jeho subbrand zaměřený na náctileté cizince. Youth Club svůj původ nezapře, ale umí se odvázat.
víceTechnologie hýbou světem s čistým štítem
„S“ jako software i simulace, ve kterých proudí inovace. Svět technologií skrývá spousty složitostí, nejen proto je naše řešení vizuální identity jednoduché a čisté.
víceLáska jako základní stavební kámen
Tak jako my vpisujeme příběh značky do její vizuální identity, vkládá LOOA příběhy do šperků. Mají srdce na dlani a teď už i ucelenou identitu s propracovaným symbolem.
vícePoklady mikroregionu v moderním hávu
Rožnovsko vás nezklame, ať už se rozhodnete poznat ho jako turista, nebo v něm zapustit kořeny. Čistá příroda, historie, lidové tradice, pozitivní atmosféra i kulturní život spojuje obce tohoto mikroregionu. Stejně jako vizuální identita, kterou jsme navrhli.
víceBrand jak vyšitý
Neberte spodní prádlo na lehkou váhu. Vybrat si ho můžeme nejen podle materiálu a vzhledu, ale i podle přesvědčení. My jsme se postarali o to, aby vypadali dobře nejen zákazníci v ponožkách, ale i celý tenhle brand.
víceCesta do Mexika může trvat jen pár minut.
Rádi jsme naskočili do rozjetého vlaku mexické restaurace La Piňata, která se na nás obrátila se svou stávající grafikou. Nechali jsme se pohltit její energií a vtiskli jí vizuální směr, který ožívá chutí a temperamentem.
víceČtyřnohá kompletní vizuální identita
V Petlandu jsme dostali prostor pořádně se vyřádit. Silnou osobnost značky jsme mohli propsat do základních designových prvků, ale i složitějších aplikací. Díky naší dlouhodobé spolupráci tu mají pré nejen mazlíčci, ale i zákazníci.
víceNechali jsme se nahlodat
Světu domácích mazlíčků nemusí vždy kralovat jen roztomilost. I v prostředí svádějícím k šišlání jsme podle zadání dokázali s kapkou hravosti vyzdvihnout seriózní tvář značky. Pro malé hlodavce vše, neseženete tu snad jen zajíce v pytli.
víceBrand jako korálek
Dělat v životě to, co nás baví, by si přál snad každý. Ne každý má ale odvahu založit si vlastní značku a prodávat své výrobky. Eva ji měla a nás si vybrala k tomu, abychom její značce dali tvář.
víceKontakt
Nahlodali jsme vás?
Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.