Jak na fotografie produktu? Aneb když 2 dělají totéž, není to totéž…

Z fotografií se stal veřejný trend, který nabádá k myšlence ušetřit, a nafotit produkt bez profesionála. Špatná fotka může být ale hřebíkem do rakve nejednoho dobrého nápadu, a proto, i když je dnes fotoaparátem vybavený každý chytrý telefon, si pozvěte nás. Jasně, bude to stát o něco víc, ale bude to stát za to!

Proč to mám/e udělat?

U produktu nejde jen o samotné focení, ale i možnost vícerého využití fotek na tištěné nebo online materiály. V každém případě je potřeba myslet ve více úrovních. To se může pro fotografa-amatéra stát nepřekonatelným problémem, na jehož konci zpláčete nad výdělkem pouze vy. Rozmazání, zkreslení, špatná expozice, nevyrovnaná kompozice, nevyvážený kontrast a jas… to je jen výčet pár vad fotek, které mohou ovlivnit výsledný úspěch vaší značky u cílového klienta.

V čem se liší profík od amatéra?

Profesionál zaměřuje hledáček na nabídnutí vašeho produktu jako chuťovky cílové skupině. Má četnější zkušenostipředstavu o tom, co je funkční, a naopak. Pracuje v oboru a jeho výhodou je znalost prostředí, ve kterém je pečený vařený. Má své vlastní vybaveníkontakty. Jeho profese vám zaručuje spolehlivostminimalizuje možný neúspěch. Jeho práce pro vás jde totiž i za ním.

Možná si teď říkáte, že je chybovat je lidské. Ano, samozřejmě. Chyby se dají odpustit… dokud nezaplatíte za fotografie, které na prodagačních předmětech vyjdou ve zcela jiné podobě, než jste si objednali. Profesionál ví, jak připravit postprodukci tak, aby zůstala při realizaci stejná, jako v návrhu. A to jen tak lecjaký vlastník iphonu nebo photoshopu nezvládá.

01

My jsme v oboru jako ryba ve vodě. Uvědomujeme si, že celodenní focení vyžaduje čas nikoliv až na místě, ale i před a po samotné akci.

02

Jsme schopni odhadnout, jak dlouho u vás strávíme, a co vše budeme potřebovat. O náročnosti celého focení máte dobrou představu ještě předtím, než začne, a ke všemu se můžete vyjádřit.

03

Jsme otevřeni nápadům, které dávají smysl, ale jsou náročné na přípravu. V takových situacíh rádi pomůžeme více, než jen zpoza hledáčku fotoaparátu. Důležité je hlavně komunikovat.

04

Na základě našich rozhovorů vytvoříme moodboard, potažmo storyboard navozující pocity, které chceme vyvolat ve vaší klientele.

Co vše zahrnuje focení s naším studiem?

  • Rozhovory o Vaší i naší představě.
  • Spojení s brandem a storyboardem.
  • Focení na místě.
  • Postprodukce a aplikace fotografií na produkty.

Oboustranná shoda je pro nás hlavní cíl!

Kontakt

Nahlodali jsme vás?

Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit JÁDRO PUDLA vaší značky.

Napište nám

    0%